»Petnajsto leto, odkar zbiramo električni odpad v Sloveniji, ugotavljamo, da se uresničujejo napovedi, da je to ena najhitreje rastočih vrst odpadka.«
»To je, da bi se količina oblačil, ki konča na odpadu, zmanjšala.«
»Glavna energenta v industriji sta plin in električna energija, in podatki kažejo, da industrija porabi 70 odstotkov vsega plina, ki ga porabimo v Sloveniji, in kar 50 odstotkov vse električne energije. Gre za res zelo velike številke.«
»Za preusmeritev proizvodnje v električne avtomobile bomo v prihodnjih petih letih namenili 200 milijonov evrov. Tako bomo pomagali gospodarstvu, da bo ostalo konkurenčno.«
»Vemo, da trenutni delež električnih vozil v Sloveniji zelo zaostaja. Do konca leta 2021 je znašal 1,3 odstotka, kar ustreza za okoli 5000 električnih vozil. Do konca lanskega leta nam je uspelo število zvišati na skoraj 8000 vozil.«
»V Sloveniji se bo delež električnih avtomobilov povečal na od 20 do 25 odstotkov vseh vozil, ne pa več, ne bi si upal trditi, da bomo imeli do leta 2035 na cesti samo električna vozila.«
»Kljub tem pozitivnim lastnostim je pomembno poudariti, da so električni skiroji pogost vzrok prometnih nesreč, ogrožajo varnost mladih in drugih udeležencev v prometu.«
»Treba se je zavedati, da lahko vozniki električnih skirojev z zelo pomanjkljivim teoretičnim znanjem predstavljajo veliko nevarnost tako sebi kot tudi vsem drugim udeležencem v prometu.«
»Tega nisem nesel na odpad, a mnogo stvari, ki sem jih imel doma, sem odvrgel.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju